zaterdag 17 augustus 2013

De winnares van de winactie.

Hoi allemaal wij hebben  voor jullie in dit artikel de naam van de winnares opgenoemd dus lees snel verder


goed het was een moeilijke beslissing en jullie hebben er lang voor gewacht na dat wij dit artikel hebben gepubliceerd verwijder ik het artikel van de winactie want mischien kan er nog mensen denken dat de winactie niet voorbij is maar de winnaar is dan wel echt: EEFIE MOL!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD EFFIE hopelijk ben je er heel blij mee en hopelijk zijn er geen mensen boos maar er komt nog meer winactie dus wees maar niet sip meiden ik neem nog contact op met Eefie voor haar adres doei allemaaal xxx beautyeyelash

15 opmerkingen:

  1. eefie vos? vreemd hoor, in het artikel staat er eefie mol??? Zeker een vriendin van je...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo'n winacties vind ik maar niets als het niet eerlijk verloopt

      Verwijderen
  2. zo'n ding dat je op je blog plaatst die random iemand eruit kiest is pas eerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou, wij hebben het eerlijk gedaan en ow ik heb het al verbeterd er staat nu eefie mol maar ik heb het echt eerlijk gedaan de vlogende keer wint er weer iemand anders xxx beautyeyelash

      Verwijderen
  3. waarom zou het niet eerlijk verlopen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje dat jij wel gelooft dat het eerlijk is gegaan xxx beautyeyelash

      Verwijderen
  4. Dat zie je toch zo? ze schrijft het constant verkeerd effie mol, effie vos, effie en dan weer eefie.
    Ik vind dat er opnieuw gekozen moet worden en deze keer eerlijk.
    Zo ga ik echt niemand aanbevelen naar dit blog te kijken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tjaah, ik weet niet wat ik moet geloven zo

      Verwijderen
    2. wij willen een ding zeggen wij dwingen niemand om onze blog aan andere mensen aantebevelen het mag wel en dat vinden we dan heel leuk maar het hoeft niet dus. en we doen het eerlijk als je het niet geloofd dan hoef je het niet te gelofen maar onze lezers geloven ons wel en dat vind ik heel aardig van ze, xxx beautyeyelash

      Verwijderen
  5. en het artikel is verwijderd, zodat niemand meer wat kan bewijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee het is verwijdert omdat we niemand willen laten denken dat het nog niet gesloten is de winactie en zou je misschien niet zo gemene reacties willen typen? xxx beautyeyelash

      Verwijderen
  6. Al goed. Ik denk toch niet dat nu nog veel mensen je blog zullen volgen nu ze weten dat dit niet eerlijk kan verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou wij vertrouwen onze lezers wel en denken niet dat ze door jou die denkt dat de winactie niet eerlijk is verlopen er niet opgaan kijken teminsten dat denken wij

      Verwijderen
  7. OMG dit is zo niet eerlijk en hoe kinderachtig kan je zijn als je bij beautydelicious éen reactie plaatst van kijk is op mijn blog. KLEUTER!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou niemand dwingt je op op deze blog kijken en zegma anoniem kom dan in het echt zeggen als je zoveel lef hebt om het zo op internet te zeggen. Jij bent degene die hier een kleuter is....... en ik mag best een beetje reclame maken voor mijn blog dat gaat jou HELEMAAL niks aan!!!

      Verwijderen